Generalforsamling 2015

Dato:
26/04 - 2015

Husk generalforsamling i morgen mandag den 27.04.2015 kl 19:30.

Vh

Kommentarer:
René (bestyrelsen)
- 12/05 - 2015

Hej Per. Tak for din interesse i ejerforeningen og i særdeleshed i vores arbejde i bestyrelsen herunder informationer til beboere. Som du sikkert har læst i tidligere nyhedsbreve til samtlige ejere og beboere, så er det blevet det besluttet at kommunikere mere og mere via vores hjemmeside. Dette blev også meddelt til generalforsamlingen i 2014 samt gentaget på årets generalforsamling. Vi har virkelig praktiseret og tillige fået flot tilbagemelding på generalforsamlingen i år for denne øgede kommunikation. Tiden er gledet fra at sende dokumenter ud med den stadig dyrere kongelige postomdeling. Via hjemmesiden er det både billigere og hurtigere. Og dokumenterne er altid tilgængelige her. Med hensyn til dit spørgsmål om at blive informeret, så mener vi i bestyrelsen ikke at have misligeholdt dette punkt. Jævnfør vedtægterne §16.10 står der ikke hvornår forslag fra ET MEDLEM skal offentligøres, så længe de er gjort forud for generalforsamlingen. Tidsfristen "...14 dage før..." i §16.10 er alene for fremsendelse af forslag til administrator til behandling på generalforsamlingen. Der står ikke noget om offentliggørelse af bestyrelsens forslag, men vi har i bestyrelsen de sidste mange år ført samme praksis for egne forslag som for medlemmernes. Bestyrelsens beretning herunder forslag blev i år oplagt på hjemmesiden i dagene op til generalforsamlingen. Der har i de seneste to år ikke været nogle forslag fra beboerne.

Per Christensen
- 30/04 - 2015

Hejsa. Blev endnu engang forhindret i at deltage pga. arbejde. Det UNDRER mig gevaldigt at VI ejere ikke er blevet informeret om de evt. "emner" til afstemning på generalforsamlingen, incl bestyrelsen egne forslag. Iht. vedtægter para 16.10 skulle vi have kunne se dem for længe siden. Samme problem i 2014. "Glæder" mig til at se referatet.

Kristian fra bestyrelsen
- 27/04 - 2015

Generalforsamlingen er i: Kulturhuset Tomsgårdsvej 35, Mødelokale A 2400 København NV

Simone Klysner
- 27/04 - 2015

Hejsa, hvor foregår general forsamlingen i aften? Mvh Simone

Skriv kommentar

Felter med * skal udfyldes.

Kontakt bestyrelsen
Benyt formularen nedenfor til at sende en mail til bestyrelsen. Formularen er ikke til akutte henvendelser - du må forvente, at der kan op til en uge før du modtager et svar. Hvis henvendelsen er akut kontakt da vicevært eller administrator.

Kontakt for gæstelejlighed
For lån af gæstelejlighed send en mail til udleje@ef-birkedommervej.dk.

Kontakt for ekstra opgangsnøgle
Hvis du kunne tænke dig en ekstra opgangsnøgle kontakt viceværten.

Felter med * skal udfyldes.

Kim Just Petersen

kim@ef-birkedommervej.dk